Pagina's

vrijdag 1 juni 2012

Troubles.


Hallo allemaal,

Eindelijk.....hier ben ik weer. Helaas niet voor lang.
We hebben problemen met de router. Internet
werkt maar op 1 plek in huis. Jullie begrijpen
het waarschijnlijk al.....moeders mag 's morgens
vroeg.....als de jeugd nog op bed ligt.....en
's avonds laat, even internetten ☺☺☺.

Jullie creaties bekijk ik dan in vogelvlucht
in Google Reader.....helaas blijft het
reageren tot een minimum beperkt.
Gelukkig hoef ik niet stil te zitten.....ik heb
altijd wel wat te doen.....freubelen bijvoorbeeld.

Ik laat jullie een swingkaartje zien.
Vervelend hè? Een patroon voor deze swingkaart
is HIER te downloaden.




Gebruikte materialen:
Voor de basiskaart licht-blauw cardstock
Scrappapier "Paisley-Bleu" 2005 van
Sandylian Sticker Designs
Creative Shapes CL CS 03 en CL CS 11
van Crealies voor de vlinders
Creative Flowers CL CF 03
van Crealies voor de bloemen

Liefs Wilma

PS Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe.
Een weekend zonder problemen.

28 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma, wie elegant ist diese Karte. Schönes Papier und wunderbare Farben. Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wilma,

    Ook deze is werkelijk Prachtig!
    En wat is dat papier schitterend heel erg mooi hoor!
    Een echte Wilma kaart!
    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig geworden, wat een mooi papier en de kleur is toppie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaart Wilma, fijne weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat sneu Wilma!!!
    Je kaart niet hoor, blijft ook mijn favoriet.
    Je kan mij er niet mee vervelen.
    Lieve probleemloze groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi wilma
    wat vervelend allemaal dat je moet knokken voor een plekkie op internet:-)) maar je kaarten vervelen echt nooi omdat ze zo stijlvol en mooi zijn!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    heb jij even mazzel dat je niet veel achter de pc kan, dan hou je veel tijd over om te knutselen haha.....

    Je hebt dan ook weer een prachtige kaart gemaakt.

    Tot maandag,
    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben op het ogenblik veel mensen problemen met internet, ik miste je al en denk die is lekker op vakantie.
    Je kaart is weer prachtig Wilma.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik mag je wel sterkte toewensen:)! Maar je kaart is weer helemaal geweldig, hele aparte kaart en wat heb je prachtig papier gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOOOH afzien Wilma maar gelukkig worden wij nog wel getrakteerd op een schitterende kaart!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vervelend, geen onbeperkt kunnen internetten op je eigen plekkie....
    Maar wel weer een mooie kaart, hoor!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Kaartje weer Wilma!!! Hele mooie kleuren en super elegant....
    En inderdaad, het is een héél leuk model!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig mooi kaartje Wilma.
    Echt schitterend.
    Hopelijk is het internet probleem gauw voorbij.
    Dit is heel vervelend.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou als je even achter de pc "mag" ,kun je lezen dat ik je kaart prachtig vind. Mooie kleuren!!
    Tot maandag!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een pracht van een kaart wilma.
    hopelijk is het binnenkort verholpen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wilma
    Weer een prachtige kaart.
    Had je al gemist.
    Ik hoop voor jou dat het probleem gauw wordt opgelost.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit een schitterende kaart Wilma.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma ik ben ook al een tijdje niet in blog land, maar ik zie op je blog dat je inderdaad niet stil heb gezeten, alles ziet er weer prachtig uit ook deze swingkaart vind ik top.

    Fijn weekend.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart hoor Wilma en dat wordt een beetje schipperen dan wat de computer betreft meis, lastig!
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Even snel al de reacties lezen op deze super mooie kaart dus. dank je voor het patroon!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jaaa dat wordt dan delen de computer:) Maar voordeel je hebt mee tijd over om te freubelen. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw. Deze is ook al weer zo mooi. Het blijft een prachtig modelletje. Succes met je router!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtige kaarten wilma...

    en wat vervelend zeg dat de router niet goed werkt...succes ermee

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Laten we maar zo zeggen , je plekje achter je hobbytafel zul je in ieder geval lekker voor jezelf houden , nu de de pc nog. Gelukkig heb je je lekker kunnen uitleven op je kaart , hij is prachtig Wilma.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Wilma,
    ik miste je al!
    Hopelijk zijn de internet probleempjes snel verholpen en kun je weer ongestoord blogeren!
    Je swingkaart is weer mkooi, je hebt leuke kleurtjes gebruikt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart Wilma.... erg chique!!!
    Hopelijk is het routerprobleem snel opgelost!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kaart, Wilma.
    Wij hebben maar 1 laptop, dus is het altijd vechten voor een plekje, wel lastig, maar het is niet anders. Maar ik weet dus precies wat je bedoeld.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Wilma,

    Wouw dit is een super mooie swingcard,echt een plaatje om naar te kijken.
    wegens vakantie een beetje late reactie op het winnen van mijn eerste prijs, maar mijn hartelijke dank daarvoor.
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.