Pagina's

maandag 31 december 2012

Gecombineerde post


Hoi, hoi allemaal,

Doen jullie ook mee met de
challenge van Yvonne?
Nog niet.....ga dan maar eens kijken.

De gebruikte materialen:
Crème linnenstructuur papier en
rood glimmend papier
2 bloemen van Nel van Veen
Borduurpatroon ? geborduurd
door een tante
Open Flower CL OF 03 van Crealies
Voor de blaadjes Creative Shapes
CL CS 04 van Crealies
Hotfix-steentjes rood HF5004 Ø 5mm
Hotfix-steentjes lt siam nr. 04 Ø 3mm

Dan wil ik vandaag op deze laatste dag
van het jaar 2012 mijn 5 favoriete items
laten zien. Ik heb er nog meer, maar bij
Debby mag je er deze keer 5 laten zien.

Dit is Amy en je kunt haar HIER vinden.

Van dit doosje met omslag kun
je HIER het patroon vinden.

Easelkaartjes zijn nog steeds mijn
favoriete kaartjes omdat er zoveel
te versieren valt.

zilverdraadjes geweven.

En dit is het laatste kaartje uit
de rij van 5.....een geheel
wit kaartje. Wit is en
blijft mijn favoriet.

FIJNE JAARWISSELING
tot morgen

9 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma

    Prachtig je kaartje weer en jou top 5 ziet er ook super uit vooral je witte kaarten vind ik altijd erg mooi.
    Een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2013
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtig kaartje Wilma en een mooie top5.
    Een fijne jaarwisseling en een creatief en fijn 2013.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow stuk voor stuk beautys fijne jaarwisseling liefs janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilma, wat heb jij een prachtige top 5, schitterend, maar al jouw
    kaarten van dit jaar waren super,
    heb steeds met veel plezier op je
    blog gekeken.
    De geborduurde kaart is ook toppie.
    Dan nog bedankt voor jouw trouwe
    bezoekjes ook op mijn blog, heb
    steeds zo moeten lachen om je, leuk !

    Fijne jaarwisseling en een goed
    begin van 2013 :)
    Lieve groetjes van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende Top 5 Wilma, vindt ze allemaal 5 schitterend.
    Ik wens jou een geweldig 2013 toe!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoewel ik altijd weg ben van je witte creaties ga ik deze keer voor kaartje 1, wat een plaaaaaaaaaaatje Wilma!!!
    Vandaag beginnen we aan dag 1 van een heeeeel lang jaar dus ik kijk uit naar al het moois dat je weer met ons gaat delen!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi wilma
    nou je top 5 ziet er helemaal prachtig uit!! en nog een heel gezond en creatief nieuwjaar voor jou en je dierbaren
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vind het eerst kaartje het mooist uit je top 5

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely love your gorgeous cards no wonder they're your favourites.
    Thank you for joining My Favourite Five of 2012
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.