Pagina's

donderdag 26 september 2013

Black in white


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Voor het kerstkaartje voor de 52-weeks of Christmas
bij Yvonne heb ik een stempel van Penny Black gebruikt.
De stempel heb ik afgedrukt met Versamark inkt,
embossingpoeder "Lilac Dreams" van KiCoStamps
erover gestrooid en met de heatgun verhit.
Alle "lijntjes" lijken wit.....vandaar de titel "Black in white". 


Het is niet goed te zien op de foto maar er zit
een "glimmertje" in het embossingpoeder.
De cirkeltjes, als achtergrond, heb ik gemaakt
met de Masks & More CL MM 01 van Crealies.

Hieronder volgen de gebruikte artikelen:
Wit glimmend en bordeaux-rood papier
Stempel "Holly Concert" 4337K van Penny Black
Versamark inkt
Embossingpoeder Semi-transparant
"Lilac Dreams" van KiCoStamps
Maskeerpapier
Distress inkt "Fired Brick", Pine Needles"
en "Spiced Marmalade"
Masks & More CL MM 01  van Crealies

Dan nog een vraagje over


Willen jullie dat ik doorga met "MOEDERS MOOISTE"?
Zo ja.....kijk dan HIER en doe gezellig een keertje mee.

Ik hoor het graag van jullie.

Liefs Wilma

29 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma

    Wat leuk gedaan weer zo .
    Je gaat goed met je kerstkaartjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kerstkaartje Wilma. Mooi gestempeld.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Wilma erg mooi gedaan.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Wilma, vind het een leuk kaartje in mooie kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt,
    Eenvoud siert de mens !!!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gedaan Wilma! Meer hoeft hij echt niet te hebben.. Dankjewel voor het meedoen weer deze week!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhhh wauw supergaaf kaartje heb je gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wilma, het is een prachtige kaart, ook zo mooi gestempeld, hier hou ik wel van, het hoeft niet altijd zo vol te zijn.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooi kaartje Wilma, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Wilma, wat heb je dit mooi gedaan! Ik vind hem superleuk, laat de kerst maar komen. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje Wilma, je heb er weer veel werk van gemaakt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt ... zooo lief die vogeltjes !
    Erg mooi,
    groetjes van Willeke
    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma, wat een mooooie tak met vogeltjes. Leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige tak met vogeltjes Wilma, heel mooi gedaan met embossing poeder en glimmertjes zijn altijd moeilijk te zien op foto's! maar ik geloof je hoor! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Wilma, zomaar weer 3 kaartjes genist van je,
    tja dat heb je als je vakantie hebt ...
    Maar wat zijn ze weer mooi!
    Dit kaartje met de wittelijntjes is schitterend, je stempelkaartje is prachtig van kleur en je CASkaartje mooi en eenvoudig!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje Wilma en de glitters op de achtergrond zijn goed te zien!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wima,
    Ik heb je logo van "moeders Mooiste; op mijn blog gezet.
    Begin volgende week zal ik de kaart van september dan plaatsen.
    Bedankt voor de reaktie op mijn herfst kaart.

    Fijn weekend en groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Wilma.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig kaartje, Wilma, erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi Wilma, prachtig gedaan.
    Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. de titel van je blogbericht komt niet overéén met je kaarten...hihi.
    ik dacht echt dat ik zwarte/witte kaart te zien zou krijgen. dus je maakt mij nieuwsgierig en even gelezen wat je nou bedoelde.
    ik had er nooit van gehoord.
    je kaart ziet er prachtig uit, mooie stempel gebruikt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heel erg geslaagde kaart ! mooi !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel mooi dit kaartje en ik doe de volgende maand zeker weer mee met moeders mooiste groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een mooie kaartje Wilma ook je kaartje hieronder.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha die Wilma,
    wat een supermooi kaartje heb je gemaakt! Prachtig effect met dat wit...
    De kleuren zijn zo mooi!!

    Groetjes en een fijn weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kerstkaart Wilma - supermooi gedaan - mooi en stijlvolle kaart.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wilma, van mij mag je doorgaan met Moeders Mooiste, want ik vind het echt een leuk initiatief!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.