Pagina's

woensdag 31 december 2014

5 most viewed pages.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Een klein berichtje.....richting Oud Jaar.

Vandaag wil ik jullie laten zien welke pagina's 
op mijn blog het meest bekeken zijn in 2014.

Het was even zoeken.....maar.....dan heb je
ook "iets" waar je "niets" aan hebt en "iets"
waar je zelf niet "iets" aan kunt veranderen.

Nummer 5

Nummer 4

Nummer 3

Nummer 2

met 19.640 bezoekers is dit nummer 1

Graag wil ik iedereen een hele fijne en gezellige
jaarwisseling wensen samen met al degene die
je lief en dierbaar zijn en tot volgend jaar.

Liefs Wilma

1 opmerking:

  1. Ik wens jou en je gezin ook een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2015!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.