Pagina's

zondag 3 mei 2015

Zeg het met bloemen.


Hoi, hoi lieve blogdinnen,

Met de On the Edge stansen kun je een lange kaart
heel makkelijk voorzien van een mooie rand.
De breedte van de kaart meet maximaal 14,5 cm.

Wie houdt er nou niet van bloemen?
Ik wel.....en daarom heb ik het stempeltje met
de rozen in een glazen pot gekleurd en
1 grote bloem en 3 kleine bloemknopjes gemaakt met

Crealies items:
  
  

CraftEmotions items:
Stempel "Pot with Roses" van sheet 130501/1063
Artist Drawing Paper 160 grams van Schut

 Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie reacties.

Verder wens ik iedereen van harte nog
een hele fijne en zonnige zondag toe.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.