Pagina's

donderdag 7 april 2016

3 keer is.....KERST


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Het is weer donderdag en dan is het,
zoals gewoonlijk, Kerstkaartjes-dag.
Dit is mijn bijdrage voor vandaag.

Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:

Ik laat mijn favoriete kerstster nog een keer zien.

Crealies items:
Crealies Create A Card no. 7
Download CCAC no. 17 download no. 1
Set of 3 stansen no. 24 Fonkelingen/Sparkles
 
  
  
 

Of het me lukt om volgende week donderdag
een kaartje te plaatsen, waag ik te betwijfelen.
Toch doe ik mijn best.....hihihi.

Liefs Wilma

11 opmerkingen:

  1. Prachtig dit kerstkaartje Wilma...leuke vorm en zeker ook die blauwe kleurtjes zijn heel gaaf...

    groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma ,
    Superleuke kerstkaart , mooi modelletje.
    Bedankt voor je bijdrage aan WTC week 14.
    We hopen dat het je toch lukt volgend keer;)
    Kerstgroet van Epie (DT WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan Wilma....mooi model!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Wilma. En blauw wit is altijd mooi. grt leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie gemaakt Wilma !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kerstkaart Wilma!
    Leuk dat je meedoet bij 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card - must try this fold again!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Christmas Extra!
    Susan
    DT for CHNC Extra!
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend wilma, wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt...
    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart in een erg mooie kleur.

    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kaart, super kleur.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.