Pagina's

zaterdag 6 augustus 2016

Congratulations and Have A Nice Day.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ik blijf in de ban van de Crealies Create A Card stansen.
Voor dit kaartje, dat al op het Crealies blog te zien was,

Hierboven zien jullie een klein gedeelte van mijn kaart.
Van dit "mandje" word ik blij. Ik heb dit mandje gemaakt
met 3 verschillende Crealies stansen, nl. Decorette no. 17
(hengsel), Decorette no. 1 (versiering mandje en
helaas uitverkocht) en Double Fun no. 23 (mandje).

Het 3d-plaatje komt van Diny vandaan. Het meisje
met de kippen heb ik in onze vakantie gekleurd, lekker
op mijn gemak en met mijn favoriete Copic Markers.

Een fijne dag.....met bloemen in de cirkels van X-tra no. 7.

Crealies stansen/dies:

Van harte wens ik iedereen een heel fijn weekend toe.
Geniet ervan.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.