Pagina's

zaterdag 1 oktober 2016

Kerst.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag laat ik jullie opnieuw een kerstkaartje zien.
Zijn jullie al begonnen met het maken ervan?
Of wachten jullie nog een tijdje?

Door een reactie van Annelies schoot ik gigantisch in de lach:
als je XMAS en 2017 samen gebruikt is dit al een kerstkaart voor
het volgend jaar.....dus dit is mijn eerste kerstkaartje voor 2017.

(hele mond vol.....nietwaar) heb ik download no. 2 gebruikt.
De pegels in de kerstboom en het sterretje
komen uit Inside or Out no. 5.

Crealies stansen/dies:
 
  
  

Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:

Graag wens ik iedereen een heel fijn weekend toe.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. Toch super dat je er nu al een voor volgend jaar klaar hebt, haha. Maar hij is wel heel erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuk kerstkaartje Wilma...wat een mooi modellletje en zeker met die mooie groene kleur een echte BEAUTY....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kerstkaart, erg leuk die slingers op de boom.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great design and great colour scheme. Thank you for joining in the challenge at CHNC Extra for October.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.