Pagina's

dinsdag 26 december 2017

Een Gouden KERST - A Golden Christmas.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Graag wil ik met dit laatste kaartje
voor het Crealies-blog van 2017
jullie hele Fijne Dagen toewensen
en een nog beter 2018.

 Uiteraard snap ik dat niet iedereen van deze periode geniet, 
ik zou willen dat ik daar iets aan kon veranderen.
Helaas gaat dat niet lukken......
Toch hoop ik dat 2018 brengt wat jullie verwachten.

Voor dit kerstkaartje heb ik 2 setjes Crealies-stansen

Met dit kaartje wil ik meedoen aan:
Dec. Challenge CHNC extra
Challenge 365 CHNC

Hier zien jullie de dotjes van Crea-Nest-Lies XXL no. 52.
Ik vind die dotjes geweldig.....net zoals Partz no. 1.
De strook waarop KERST geplakt zit is 12,2 x 2,6 cm.

Een Hele Goede Jaarwisseling.
Bedankt voor al jullie bezoekjes en reacties
en heel graag tot het volgend jaar.

Liefs Wilma

Crealies stansen/dies:
 
www.all4you-wilma.blogspot.com

2 opmerkingen:

  1. Wilma wat een prachtige kaart! Ik ben ook gek op stansen met dotjes ;-), geeft net even dat extraatje. Ik wens jullie een goed uiteinde en een mooi 2018, xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love all the gold. Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.