Pagina's

zondag 8 april 2018

Crealies blogestafette Day 5 - Dag 5


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Kleuren, kleuren en nog eens kleuren.....
daar kan ik uren zoet mee zijn, het is
pure ontspanning. Daarom heb ik voor
jullie (en voor Crealies) de nieuwe
Mounted Rubber Stampzz no. 02 gekleurd.

Dit is de Magnolia ietsje dichterbij.
Ik heb de Magnolia, na het inkleuren,
uitgeknipt en, met foam verhoogd, opgeplakt.

Cardzz no. 06 is ook nieuw. Rechts
 een label dat ik korter heb gemaakt
zodat het in de Bag Card past.

Gisteren liet Marianne haar creatie
zien en morgen is het de beurt aan
Sandrine.....dus heel graag tot ziens.

Liefs Wilma

Crealies stansen/dies:
Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 09
Duo Dies no. 41
Crealies stempel/stamp:
Mounted Rubber Stampzz no. 02
Crealies Divers:
   
   
  

3 opmerkingen:

  1. This is gorgeous! Love the image and the colours.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit kaartje Wilma...mooie frisse kleurtjes gebruikt...

    groetjes
    en nog een fijne zondagavond
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Schitterend die magnolia! Super mooie kaart!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.